ATENTIE:Postez anunturi gratis pe blogul ...voi trebuie sa intrati, sa lasati un comentariu,sau contactatima la thunder_ice_asu sau 0748633830 si spuneti exact cum vreti sa sune anuntul+datele persoanei de contact...anuntul va fi publicat in maxim 24 de ore...in cazul in care doriti, cu poza, lasati un id si va contactez...anunturile pot fi:vanzari,cumparari,inchirieri,angajari,matrimoniale.in schimb cer doar un click pe un anunt din partea dreapta--->

marți, 18 august 2009

Incredere...

Voi aveti incredere in PTC-uri...Nu de alta, dar yo sunt inscris la vreo 30...dar acum mai folosesc doar 5, si anume...traficgarantat si nomincashout, pentru bani...si bux3 si angelbux pentru publicitate... dar adevaru e ca nu mi-am retras niciodata banii de la vreunu...asa ca nu stiu daca platesc...urmeaza poimaine sa-mi retrag 1$ de la nomincashout, si cu ei sa-mi cumpar un refferal...dar nu stiu daca plateste...am facut un calcul, si daca merge, pana in decembrie, fara nici o investitie pot face cca 180$ pe luna...dar, promit ca daca ma va plati, va voi anunta...;)...voi a-ti primit vreodata banii....(de la vreun PTC)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu