ATENTIE:Postez anunturi gratis pe blogul ...voi trebuie sa intrati, sa lasati un comentariu,sau contactatima la thunder_ice_asu sau 0748633830 si spuneti exact cum vreti sa sune anuntul+datele persoanei de contact...anuntul va fi publicat in maxim 24 de ore...in cazul in care doriti, cu poza, lasati un id si va contactez...anunturile pot fi:vanzari,cumparari,inchirieri,angajari,matrimoniale.in schimb cer doar un click pe un anunt din partea dreapta--->

sâmbătă, 1 august 2009

Asta-i romanul

Astai romanul...dupa ce ca ii fluiera vantul in buzunare si nu are o bucata de paine in stomac...o mai face si pe smecherul...dar sa va spun ce mi sa intamplat azi...eu fiind nou in lumea blogaritului,am inceput si eu sa las comentarii pe blogurile de succes din Romania,poate asa voi castiga si eu ceva banuti si voi incepe sa devin cunoscut...intamplarea a facut sa-mi las si id-ul de messenger in vreo dou comenturi...acei doi blogari...destul de cunoscuti in blogosfera(nu dau nume...dar sunt din top 100) mi-au intrat in lista de mess si mi-au spus sa ma retrag ca nu am ce cauta acolo...si mai ales ca ei prefera sa vorbesca cu mine pe mess decat sa intre pe blog,sa-mi citeasca articolele...de ce sa fac eu trafic, si ei nu? ce mai...asta-i romanul!!!
text
sau
text

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu